Geopend van dinsdag tot en met zaterdag van 10u tot 17u. Gesloten op zon-en feestdagen.
Maandag op afspraak.
Aarzel niet om ons te contacteren via e-mail: info@oldtimerfarm.be of bel het nummer +32 472 40 13 38
Deze auto maakt deel uit van onze popup verkoop van “affordable classics” van 10 tot 16 maart 2024.
We zullen uitzonderlijk ook open zijn op zondag 10 maart voor de gelegenheid.
Alle wagens zijn volledig nagezien en worden transparant aangeboden voor een lage meeneemprijs.
Inspectierapport op dropbox : Klik hier
Hoeveel auto's worden er te koop aangeboden?
De verkoop omvat iets meer dan 50 auto's. Ze zijn allemaal interessant geprijsd. Tijdens uw bezoek aan onze verkoop kunt u ook de andere auto's in onze showroom bekijken en kopen, we hebben er meer dan 300.
Is deze verkoop een veiling?
Nee, dit is geen veiling. Alle auto's zijn voorafgaand aan de verkoop geïnspecteerd en dit inspectierapport wordt gedeeld met potentiële kopers. Alle auto's zijn geprijsd, de eerste die de gevraagde prijs biedt, kan de auto definitief kopen. Auto's worden strikt verkocht zoals ze zijn, maar dat betekent niet dat kopers niet weten wat ze kopen. Naast het inspectierapport dat ter beschikking wordt gesteld, is een bezoek en inspectie op de hefbrug mogelijk, evenals een proefrit. De gevraagde prijzen liggen allemaal onder de marktwaarde, dit in combinatie met het feit dat de koper weet wat er aan de auto moet worden gedaan, maakt deze verkoop zo interessant.
Verdere afspraken: Klik hier
Open on Sunday 15 degrees video
De MGB werd onthuld op de Salon van Earls Court in september 1962, en leek onmiddellijk meer geciviliseerd dan de MGA voor het grote publiek, maar minder typisch voor GT tot pure MG-fans. Toch zei Autocar magazine, een van de meest invloedrijke tijdschriften van Groot-Brittannië, dat de MGB waarschijnlijk een van de leukste bezuinigingen is die de ontwerpers van het merk ooit hebben gemaakt. De zorg die besteed werd aan de creatie en constructie gaf het een uitzonderlijke levensduur (tot 1980), terwijl hij een groot aantal afgeleide versies kende, variërend van een krachtige 6-cilinder tot een monsterlijke V8 die hem de prestaties van het vliegtuig garandeerde (de Amerikanen waren er dol op ondanks de snelheidsbeperkte wegen die over de Atlantische Oceaan waren opgelegd).
Desalniettemin trok zijn cabriolet-partij "passe-partout", productieafdeling en aantrekkelijke prijs 400.000 kopers tot zijn intrekking in 1980. Toen het bedrijf Leyland het aan haar lot overliet, vervangend de MGB door de dubieuze Triumph TR7, was het een publieke verontwaardiging onder fans van deze roadster zo vertederend dat het tegenwoordig de meest gebruikte collectie convertible ter wereld lijkt te zijn. Tijdens zijn lange bestaan ??is de MGB geproduceerd met een verbluffend aantal van meer dan 500.000 eenheden.
Na een lange lethargie te wijten aan de overname door Nanjing Automobile Group, werd de MG herboren als een mooie roadster, maar met de motor cantilever achterzijde en TF genoemd ter ere van zijn ouderling geproduceerd in de vroege jaren 50.
Technische gegevens